Üdvözlet!

No a mai napra is jut pár bejelentés. A fontossági sorrendet most felejteném, leírom a nap eseményeit kronológiai sorrendben inkább.

A nap első nagy felfedezése az volt, hogy az interneten olvasgatva megtudtam, hogy játékkészítő programom jelenleg legfejlettebb verziója, a Multimedia Fusion 2 Developer kiadás nemcsak hogy képes egy kiegészítővel Flash formátumba exportálni, de beépített alap funkciója, hogy képes legyen java runtime alapra, mi több mobiltelefonos java formátumba exportálni. Ez annyit jelent, hogy innentől kezdve szinte biztosra vehető, hogy a Szegénylegényeket, amint elkészült, egyaránt elérhetővé fogom tenni internetes, beépülő (java és/vagy flash), különálló, letölthető (exe) és mobiltelefonos formában is. (Nem kell hozzátennem: nyilván ingyenesen.) Egyébként mivel jó ideje a kedvenc kézi játékkonzolom a mobilom (temérdek ingyenesen letölthető játék akad rá), ezért különösen örömmel töltött el ez a hír.
 

A következő dolog, ami a mai napon fontos előrehaladás volt, hogy eldöntöttem, miképpen fog megvalósulni a két figura irányítása. Van itt ugye a főhős, a filmkészítő szegénylegény, valamint az őt követő filmszörny szelleme. Nos a szörny az eddigiekhez képest jóval nagyobb önállóságot fog kapni a játékban, vele kell ugyanis megosztoznia a főhősnek az irányításban. Hogy ez pontosan hogy is néz majd ki: aki játszott valaha a Lost Vikings-szel (ezért a kép), vagy valamely annak nyomában haladó taktikai ügyességi játékkal, az tudhatja, hogy egy-egy pályának megoldásához mindig mind a három figurára szükség volt, mivel mindegyik más és más képességekkel rendelkezett. A Szegénylegényekben persze csupán két figura lesz, képességeik viszont elég élesen el fognak különülni egymástól ahhoz, hogy mindkettőjükre feltétlenül szükség legyen adott feladat megoldásához és a továbbjutáshoz. A szegénylegény legfőbb feladata továbbra is a filmszörny pátyolgatása lesz, aki viszont korántsem lesz az az ártatlan bárányka. Gazdájához képest sokkal gyorsabb lesz és megfelelő sebességre felgyorsulva képes lesz kiütni a rájuk támadó ellenfeleket. A szegénylegénynek nem lesznek támadó képességei, viszont képes lesz ugrani és különböző elemeket átpakolni - köztük magát a szörnyet is, aki viszont nem fog tudni ugrani. Gyakorlatilag Mario és Sonic rohangálnak egymás mellett egymást segítve.

Leteszteltem Games Factoryben és működik, úgyhogy csak a látvány kedvéért álljon itt pár kép. FIGYELEM Nyilván nem Super Mario lesz a főhős, de ilyen figurák voltak most épp könnyen elérhető formában a gépen, úgyhogy ezekkel próbáltam ki a dolgokat. A parancsokhoz bármikor behelyettesíthetőek lesznek majd a végleges figurák! A hátteret már én dobtam össze, de nem került többe 5 percnél, úgyhogy ennek megfelelően érdemes nézni! A fent leírt funkciók viszont ebben a próbában már működnek.

Sárga Marió (legény) nyakában szellem Mario (filmszörny)
Szellem Mario (filmszörny) nekifutásból betámadja az egyik gonosz kék Mariot

 
Sárga Mario (legény) ugrani is tud, szellem Mario (filmszörny) viszont csak vele együtt tud felsőbb szintekre felkerülni

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenylegenyekdev.blog.hu/api/trackback/id/tr472175203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása